Wednesday, August 10, 2011

Գեղեցիկ աղջիկն ու վառարանը

Ալբերտ Էյնշտեյնը` նախորդ դարի մեծագույն գիտնականներից մեկը , սկսել է խոսել 4 տարեկանից և շատ  ամաչկոտ երեխա է եղել:
Էյնշտեյնի Հարաբերականության տեսությունը, որը սկզբում երևակայության արդյունք է թվում, գիտնականին հռչակ է բերել 5 մայրցամաքներում, և դարձել ժամանակակից ֆիզիկայի անկյունաքարը: Ներկայումս, շատ ֆիզիկական երևույթներ չեն կարող բացատրվել առանց Հարաբերականության Տեսության:
Էյնշտեյնն ասել է, որ միայն 12  մարդիկ են հասկանում Հարաբերականության Տեսությունը, չնայած մոտ 900 գրքեր են գրվել ` փորձելով բացատրել դա:
Հենց ինքը` գիտնականը, Հարաբերականության Տեսությունը մի շատ պարզ համեմատության միջոցով է բացատրում.
-  Երբ դու մեկ ժամ նստած ես մի գեղեցիկ աղջկա հետ, քեզ թվում է թե ընդամենը մեկ րոպե է անցել: Իսկ երբ դու մի րոպե նստում ես տաք վառարանի վրա, քեզ թվում է, որ արդեն մեկ ժամ է անցել: Լա'վ, լա'վ, հենց սա է հարաբերականությունը: Ինձ այս ճշմարտացի է թվում, բայց եթե դու ինձ չես հավատում և ուզում ես փորձել, ես ուրախ կլինեմ նստել գեղեցիկ աղջկա հետ մինչ դու կնստես վառարանի վրա:

No comments:

Post a Comment