Thursday, August 11, 2011

Հնարամիտ խուզարկուի միամիտ հեղինակը

 Շերլոք Հոլմսի հեղինակ սըր Արթուր Կոնան Դոյլը Փարիզում էր: Նա երկաթգծի կայարանից տաքսիով հյուրանոց էր գնում: Երբ նրանք հասան հյուրանոց, նա դուրս եկավ մեքենայից և վարորդին վճարեց պետք եղածից ավելի:
- Շնորհակալությու'ն, պարոն Կոնան Դոյլ, - ասաց վարորդը:
- Ինչպե՞ս իմացաք թե ով եմ ես,- պատասխանեց զարմացած գրողը:
- Դե , ես երեկ թերթում կարդացել էի, որ դուք Հարավային Ֆրանսիայից Փարիզ եք գալիս: նկատեցի ,ապա որ ձեր մազերը կտրված են հարավֆրանսիական վարսավիրի կողմից: Այն գնացքը, որով ժամանեցիք, Հարավային Ֆրանսիայից էր եկել: Ձեր զգեստները, հատկապես` գլխարկը, հասկացրին , որ դուք անգլիացի եք: Այսպիսով, ես այս փաստերը միացրեցի և հասկացա , որ դուք սըր Կոնան Դոյլն եք:
- Հիանալի է, որ  այդքան քիչ փաստերով կարողացաք հասկանալ թե ով եմ ես:
-Իհարկե', - ասաց տաքսու վարորդը,- Ձեր անունը գրված էր ձեր ճամփորդական պայուսակի 2 կողմերում: Դա նույնպես ինձ օգնեց...

No comments:

Post a Comment